TERMENI SI CONDITII

Pentru utilizarea Aplicatiei CARCENTRIC

  1. PREVEDERI GENERALE

Aplicatia „CARCENTRIC”, (denumita in cele ce urmeaza “Aplicatia”) reprezinta platforma proprietatea CARCENTRIC SRL (denumit in continuare „CARCENTRIC” si avand datele de identificare mai jos mentionate), pusa la dispozitia Clientilor pentru monitorizarea Serviciilor de care beneficiaza conform Contractului Principal.

Prevederile de mai jos stabilesc termenii si conditiile de utilizare a platformei CARCENTRIC de catre Utilizatori, conditiile privind achizitionarea de Servicii prin intermediul acestei platforme, precum si drepturile si obligatiile partilor ce decurg din sau sunt in legatura cu aceste operatiuni (denumite in continuare “Termeni si Conditii“).

Platorma CARCENTRIC va este pusa la dispozitie de CARCENTRIC SRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Sectorul 1, str. Semicercului, nr. 12, et. 3, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/9033/2011, avand CUI 28914903.

  1. DEFINITII

               

Website” – site-ul www.car-centric.ro prin intermediul caruia CARCENTRIC isi prezinta Serviciile si Furnizorii si unde Clientii potentiali pot completa un formular de cerere de Oferta pentru a contracta serviciile CARCENTRIC.

„Aplicatia” – Platforma mobila ce permite interactiunea dintre Client si CARCENTRIC, prin intermediul careia Clientul completeaza Formularul in vederea primirii Ofertei si pentru incheierea Contractului si prin intermediul careia CARCENTRIC asigura accesul Clientilor la monitorizarea Serviciilor de care beneficiaza conform Contractului Principal;

Document” – prezenta versiune a Termenilor si Conditiilor;

Continut” cuprinde urmatoarele elemente:

  1. toate informatiile disponibile pe Aplicatie care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  2. continutul oricarui buletin informativ sau al oricarui e-mail trimis Utilizatorilor de internet care interactioneaza cu Aplicatia sau Clientilor / Furnizorilor al caror consimtamant a fost acordat in prealabil in scopul transmiterii comunicarilor comerciale si de marketing de catre CARCENTRIC prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata Utilizatorului / Clientului / Furnizorului prin orice mijloc de catre un angajat al CARCENTRIC, conform informatiilor de contact specificate de catre acest Utilizator/ Client / Furnizor in acest scop;
  1. informatii legate de Ofertele / Serviciile, afisate pe Aplicatie intr-o anumita perioada;
  2. date referitore la Client sau CARCENTRIC.

Servicii” – Serviciile avand descrierea si caracteristicile aferente, in privinta carora Furnizorul garanteaza, care sunt cuprinse in Contractul Principal si care vor fi puse la dispozitia Clientului ulterior incheierii Contractului;

Oferta” – propunerea transmisa de catre CARCENTRIC potentialului Client in afara Aplicatiei, ca urmare a completarii Formularului de catre potentialul Client;

Formular” – cumulul de campuri pe care trebuie sa le completeze Potentialul Client pentru inscrierea in Aplicatie in calitate de Client in vederea primirii Ofertei;

Contract(denumit in cele ce urmeaza “Contractul” sau “Contractul Principal”) contractul incheiat intre Client si CARCENTRIC in afara Aplicatiei ca urmare a acceptatii Ofertei de catre Client;

Promotia” – Serviciile avand pret promotional, puse la dispozitia clientului, in baza Contractului astfel incheiat;

Potential Client” – persoana fizica sau un reprezentant al persoanei juridice care navigheaza pe Aplicatie si completeaza Formularul in scopul obtinerii Ofertei;

Client”:

  • Persoana juridica care obtine acces la Continut si la Serviciile disponibile ca urmare a inregistrarii pe Aplicatie;
  • persoana fizica, cu conditia ca aceasta sa fie angajata a unei persoane juridice care detine deja calitatea de Client si careia ii este oferita posibilitatea inregistrarii pe platforma;

! Posibilitatea inregistrarii pe platforma este oferita angajatilor de catre Clientii persoane juridice ca urmare a transmiterii catre CARCENTRIC a numarului de inmatriculare al autovehicului asupra caruia urmeaza a fi prestate serviciile. In cazul in care angajatul persoana fizica va dori sa beneficieze de aceste servicii, va urma procedura completarii Formularului.

Furnizori” – entitatile persoane juridice/ persoane fizice autorizate care isi comercializeaza Serviciile prin intermediul Aplicatiei detinute si administrate de CARCENTRIC;

Discount” – Reducere de pret aplicabila Clientilor in anumite conditii de achizitionare a Serviciilor;

Pret” – Suma datorata de catre CARCENTRIC Furnizorului ca pret al serviciilor puse la dispozitia Clientilor Furnizorului in baza Contractului, calculata conform prevederilor cuprinde in contractul incheiat intre Furnizor si CARCENTRIC;

„Taxa de Servicii” – Suma datorata de catre Client catre CARCENTRIC ca pret al serviciilor achizitionate de catre Client in baza Contractului, calculata conform prevederilor Contractului Principal.

Comunicari comerciale si de marketing” – Orice tip de mesaj trimis de CARCENTRIC, in scop de popularizare a ofertelor si serviciilor listate pe Aplicatie, catre Potentialul Client ori catre Client (spre exemplu via e-mail / SMS / Viber / WhatsApp/ telefonic / mobile push / webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la oferte, servicii similare sau complementare cu cele pe care Potentialul Client/ Clientul le-a achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Servicii precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie etc.;

Date cu caracter personal” – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Reprezinta date personale (enumerare neexhaustiva): numele si prenumele persoanei, domiciliul, adresa de e-mail, numarul de telefon, coduri de identificare client/ identificator online, date de localizare, adresa de e-mail etc.;

! Fac exceptie codurile de identificare client / identificator online atribuite clientilor persoane juridice.

Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In ceea ce priveste Aplicatia, operatorul de date este reprezentat de CARCENTRIC.

Consimtamant al persoanei vizate” – orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

Prelucrare” – orice operatiune/set de operatiuni efectuata/e asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc.

  1. DISPOZITII GENERALE

Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare a Aplicatiei de catre Potentialul Client / Client. Potentialul Client /Clientul este rugat sa parcurga cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre acesta ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/ sau informatiilor furnizate societatii CARCENTRIC.

Utilizarea Aplicatiei in scopul obtinerii ofertei si a incheierii Contractului Principal, implica acceptarea prezentelor Termeni si Conditii de catre Potentialii Clienti.

CARCENTRIC isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale prezentelor Termeni si Conditii, cu notificarea prealabila a Clientului si fara precizarea motivelor care au stat la baza modificarilor operate. Modificarile propuse nu vor intra in vigoare inainte de expirarea unei perioade de preaviz care este rezonabila si proportionala cu natura si anvergura modificarilor avute in vedere si cu consecintele acestora pentru Client. In acest sens, CARCENTRIC acorda Clientilor perioada de preaviz de 30 de zile pentru conformarea la noile conditii introduse odata cu modificarea prezentului Document, termen care curge de la data la care primul dintre acestia transmite Clientilor modificarile operate.

De asemenea, CARCENTRIC isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau alte erori, fara a anunta in prealabil Clientii.

Ca urmare a completarii in Aplicatie sau pe Website a Formularului destinat Clientilor, acestia din urma vor fi contactati de catre un reprezentant al CARCENTRIC care le va transmite o Oferta.

Negocierea Ofertei, precum si eventualul Contract care s-ar putea incheia intre Parti, vor fi materializate in afara Aplicatiei.

Ca urmare a incheierii unui Contract intre CARCENTRIC si Client, acesta din urma va achizitiona o serie de servicii care vor fi prestate de catre Furnizorii CARCENTRIC in schimbul unei Taxe de servicii.

  1. ACCESUL LA SERVICIU

Accesul la Oferta este conditionat de completarea unui formular unde Potentialul Client va opta pentru unul dintre tipurile de formular disponbile, respectiv formularul pentru Client.

Pentru a-i fi permisa completarea Formularului, Potentialul Client va trebui sa accepte prevederile prezentului Document.

Ulterior completarii formularului Clientul va primi o Oferta. In cazul in care ca urmare a negocierilor purtate de Parti va fi incheiat Contractul Principal, Clientul va primi acces in Aplicatie. Autentificarea pentru accesarea datelor cuprinse in aplicatie se realizeaza prin introducerea numarul de inmatriculare al autovehiculului detinut de catre Client pentru care urmeaza sa fie prestate Serviciile.

! In cazul in care accesul in Aplicatie a fost realizat de catre o persoana care:

  • nu detine calitatea de Client
  • nu a primit acces in Aplicatie in baza unui Contract Principal
  • pentru autentificare utilizeaza fara drept un numar de inmatriculare corespunzator autovehiculului unei persoane care detine calitatea de Client

fapta va fi considerata utilizare nepermisa, fapta pentru care respectiva persoana va datora CARCENTRIC suma de 50 000 euro cu titlu de daune-interese, in considerarea prejudiciului cauzat prin accesarea informatiilor confidentiale cuprinse in Aplicatie, precum dar nelimitativ: furnizorii CARCENTRIC, localizarea acestora.

Aplicatia permite Clientilor:

  1. monitorizarea Serviciilor la care au acces conform Contractului – Accesul la istoricul Serviciilor este conditionat de completarea in Aplicatie a campului corespunzator seriei de sasiu. Istoricul Serviciilor se bazeaza pe corectitudinea informatiilor puse la dispozitie de Furnizori prin intermediul aplicatiei Furnizorilor. Corectitudinea situatiei Serviciilor disponibile prezentata in Aplicatie este conditionata de datele transmise de catre Furnizori. Pentru evitarea oricarui dubiu, CARCENTRIC nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru corectitudinea situatiei Serviciilor disponibile cuprinsa in Aplicatie.
  2. localizarea geografica a Furnizorilor pe harta – CARCENTRIC nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru corectitudinea locatiei fiecarui Furnizor indicata in Aplicatie, aceasta fiind pusa la dispozitia CARCENTRIC de catre Furnizor.
  3. receptionarea notificarilor referitoare la (dar nu enumerate limutativ): confirmare prestare Servicii, introducere Furnizori noi in retea sau excludere Furnizori din retea.

CARCENTRIC poate limita accesul Clientului la Aplicatie, in functie de comportament.

CARCENTRIC poate refuza crearea unui cont de utilizator sau poata bloca utilizarea Aplicatiei pentru anumiti Potentiali Clienti / Clienti, situatie in care va transmite o notificare in acest sens, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune-interese, pentru urmatoarele motive:

  1. Neplata facturii conform Contractului Principal;
  2. Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  3. Activitatea Clientului poate produce prejudicii CARCENTRIC;
  4. Clientul foloseste Aplicatia intr-un mod neconform uzantelor si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi CARCENTRIC intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte.

 

  • Clientii vor utiliza in mod direct Serviciile oferite de catre Furnizor.

  • Plata Taxei de servicii va fi achitata de catre Client conform Contractului.

  • Eventualele reclamatii aduse direct CARCENTRIC de catre Client, referitoare la modalitatea de prestare a Serviciilor de catre Furnizor, modul si termenul de rezolvare a problemelor/ reclamatiilor legate de Servicii, precum si modalitate de reparare a unui eventual prejudiciu suferit de catre Client, vor fi abordate si solutionate conform Contractului Principal si a prezentului Document.
  1. OBLIGATIILE PARTILOR
  2. Obligatiile Partilor

5.1  Obligatiile partilor vor fi detaliate in cuprinsul Contractului Principal, Partile fiind obligate, cu titlu general, sa execute intocmai si la timp obligatiile contractuale.

  1. Raspunderea contractuala
    • Raspunderea contractuala a Partilor este detaliata in cuprinsul Contractului Principal, Pentru neexecutarea in parte sau in totalitate, ori pentru executarea necorespunzatoare a obligatiilor prevazute in Contract, Partile sunt obligate sa despagubeasca cealalta Parte pentru daunele suferite.
  2. PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
  • Clientul accepta si recunoaste faptul ca, in derularea Contractului Principal, toate marcile inregistrate ale CARCENTRIC si materialele asociate acestora sunt proprietatea exclusiva a CARCENTRIC si nu vor putea fi folosite de Client decat cu acordul expres prealabil al CARCENTRIC si doar in scopurile mentionate de catre acesta.
  • Clientul va putea utiliza marcile proprietatea CARCENTRIC (denumire si logo) in orice material pe care il va elbora in care CARCENTRIC va fi mentionat ca prestator de servicii, conform Contractului Principal.
  • CARCENTRIC va putea utiliza marcile proprietatea Clientului (denumire si logo) in orice material pe care il va elbora in care Clientul va fi mentionat in calitatea sa de beneficiar conform Contractului Principal.
  • Marcile fiecareia dintre Parti, vor pute fi utilizate de cealalta parte conform art. 6.2 si 6.3 doar in scopul promovarii relatiei contractuale dintre Parti, cea derulata conform Contractului Principal, orice alt tip de utilizare fiind interzisa, conform art. 6.1.
  • Clientul ia la cunostinta de faptul ca accesul la Aplicatia CARCENTRIC si la orice element al Aplicatiei CARCENTRIC nu constituie un transfer al proprietatii asupra acestora, nici a codurilor lor sursa, nici a oricaror drepturi derivate aferente acestor instrumente IT, acestea ramanand in proprietatea exclusiva a CARCENTRIC.
  1. ACCESUL LA DATE
  • Avand in vedere prezentul Document, Partile vor avea acces la toate datele necesare inregistrarii in Aplicayie, incluzand, dar nelimtandu-se la: datele de contact ale Partilor (nume si prenume, adresa de e-mail, nr. telefon, semnatura etc.), respectiv datele de identificare apartinand Clientilor si care pot consta in: nume si prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, date autovehicul, precum si orice alte categorii de date puse la dispozitie de catre acestia.
  • De asemenea, Partile pot avea acces la datele apartinand reprezentantilor/ persoanelor de contact/ personalului acestora, context in care Partile iau la cunostinta de acestea la momentul initierii relatiei contractuale, dar si pe parcursul derularii acesteia.
  • Datele si informatiile prelucrate in contextul relatiei dintre Parti pot fi comunicate unor terte entitati sau persoane fizice (spre exemplu: servicii de curierat, avocati, consilieri juridici – daca este cazul, furnizorilor de servicii de contabilitate etc.) in scopul prestarii efective a Serviciilor monitorizate prin intermediul Aplicayiei, dar si pentru gestionarea eficienta a resurselor de orice tip apartinand CARCENTRIC, aflate in legatura cu relatia dintre Parti.
  • Obligatiile Clientului referitoare la protectia datelor cu caracter personal sunt detaliate in Anexa la Contractul Principal cu privire la prelucrarea datelor personale.
  1. CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR
  • In cadrul derularii relatiei contractuale dintre Parti, acestea isi pot transmite reciproc informatii proprii, considerate confidentiale, sau pot avea acces la astfel de informatii. In acest context, Partile se obliga sa ia toate masurile necesare prevenirii divulgarii catre terti a unor astfel de informatii pe care le obtin reciproc.
  • Partile convin ca toti angajatii si colaboratorii sau partenerii acestora vor intreprinde toate masurile necesare astfel incat acestia sa nu dezvaluie sau sa foloseasca in alte scopuri decat cele prevazute in Contract, orice informatie privitoare la cealalta parte sau la activitatea acesteia obtinuta pe perioada derularii Contractului.
  • Partile convin sa protejeze confidentialitatea informatiilor pe care le obtin reciproc in contextul executarii obligatiilor din Contractul Principal. In acest scop, nici una din parti nu va divulga informatii confidentiale fara acordul scris al celeilalte parti.
  • Niciun material livrat de catre parti nu trebuie sa fie disponibil unor terte parti neautorizate. Clientul nu va permite accesul la aceste informatii si nu va dezvalui niciunei terte persoane continutul Contractului sau secretele de afaceri care sunt considerate de CARCENTRIC ca fiind importante si necesar a fi pastrate confidentiale, in scopul protejarii intereselor de afaceri ale CARCENTRIC, fara acordul scris prealabil al CARCENTRIC, cu exceptia cazului in care acest lucru este cerut de lege, dar si atunci cand este necesar in vederea implementarii prezentului contract.
  • Orice dezvaluire a informatiilor considerate a fi confidentiale, va reprezenta o incalcare a secretelor de afaceri apartinand CARCENTRIC daca Clientul a obtinut informatia indirect sau direct printr-o terta persoana care la data la care a aflat secretele de afaceri sau inaintea acestei date se afla intr-o relatie de afaceri sau o alta relatie cu CARCENTRIC.

Partile se angajeaza sa se abtina de la darea, directa sau indirecta, de comunicate de presa sau alte anunturi publice, indiferent de mijlocul de difuzare a acestora, referitoare la informatiile de care iau la cunostinta in virtutea executarii Contractului, precum si de la divulgarea sau comunicarea catre oricare persoana a continutului prezentului Contract si de la aducerea de comentarii celeilalte parti sau conducerii, respectiv personalului acesteia. In acest scop, Partile vor lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca personalul acestora si persoanele autorizate vor respecta prezentul articol, o conduita contrara fiind considerata de parti ca o incalcare grava a Contractului, de natura a justifica denuntarea unilaterala a Contractului Principal de catre CARCENTRIC .

  1. INCETAREA RELATIEI DINTRE CARCENTRIC SI CLIENT
  • Contractul Principal dintre Parti va putea inceta in cazurile si in conditiile stabilite in
    respectivul Contract.
  • Clientul va fi raspunzator pentru toate obligatiile de plata ce ii revin pana la data incetarii Contractului Principal.
  • In situatia aparitiei unui eveniment neprevazut, de natura a afecta executarea obligatiilor Partilor, acestea vor proceda la renegocierea clauzelor si conditiilor contractuale, astfel incat Contractul sa isi poata produce in continuare efectele.
  • Producerea unui astfel de eveniment va fi adusa la cunostinta Partii contrasemnatare intr-un termen de maximum 5 (cinci) zile calendaristice de la producerea acestuia, printr-o notificare scrisa transmisa prin e-mail/ posta, cu confirmare de primire.
  • Partile se obliga sa procedeze la negocierea conditiilor contractuale intr-un termen de maximum 15 (cinsprezece) zile calendaristice de la momentul notificarii in scris a aparitiei evenimentului care afecteaza executarea obligatiilor contractuale.
  1. SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR
  • Reclamatiile Clientului vor fi solutionate intern, la nivelul CARCENTRIC, Clientului fiindu-i oferit acest sistem de gestionare si solutionare a reclamatiilor in mod gratuit.
  • Personalul CARCENTRIC va inregistra reclamatiile Clientului si va gestiona reclamatiile primite cu celeritate, urmand a le solutiona intr-un termen rezonabil.
  • In contextul solutionarii reclamatiilor Clientului, CARCENTRIC va actiona cu respectarea principiilor transparentei si al egalitatii de tratament in situatii echivalente si al tratarii plangerilor proportional cu importanta si complexitatea lor.
  • Sistemul intern de gestionare a reclamatiilor permite Clientului sa adreseze reclamatii direct catre CARCENTRIC, reclamatii cu privire la oricare dintre urmatoarele aspecte:
  1. presupusa nerespectare de catre CARCENTRIC a obligatiilor prevazute in Contract, respectiv in prezentul Document, si care afecteaza Clientul care a formulat reclamatia;
  2. aspectele tehnologice care se refera direct la functionalitatea platformei si care il afecteaza pe Client;
  3. masurile luate de CARCENTRIC sau comportamentul acestuia.
  • In acest context, CARCENTRIC:
  1. analizeaza in mod corespunzator reclamatiile primite si masurile pe care este posibil sa fie nevoit sa le ia pentru a rezolva in mod adecvat problema care a fost supusa atentiei;
  2. trateaza reclamatiile in mod rapid si eficace, tinand seama de importanta si de complexitatea problemei sesizate;
  3. ii comunica Clientului rezultatul procesului intern de solutionare a reclamatiilor, transmitandu-i acestuia un raspuns personalizat si redactat intr-un limbaj simplu si inteligibil.
  • Orice reclamatie a Clientului va fi transmisa la adresa de e-mail: office@car-centric.ro sau la adresa de corespondenta postala: Bucuresti, Sectorul 1, str. Semicercului, nr. 12, et. 3.
  • Orice reclamatie a Clientului referitoare la calitatea serviciilor prestatate de catre Furnizorii CARCENTRIC vor fi transmise de catre CARCENTRIC respectivului Furnizor care va avea obligatia de a raspunde in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii reclamatiei.
  • Daca va considera neintemeiata reclamatia primita, CARCENTRIC isi rezerva dreptul de a nu o solutiona, furnizand Clientului motivele care au stat la baza acestui refuz de solutionare.
  • Raspunsul la reclamatiile primite va fi furnizat in mod rezonabil, intr-un termen de cel mult 30 de zile de la momentul primirii acesteia de CARCENTRIC (in acest sens, data primirii va fi inscrisa pe confirmarea de primire – in situatia in care solicitarea se transmite prin posta, respectiv va fi reprezentata de data la care e-mail-ului transmis ii va fi confirmata primirea in mod electronic de CARCENTRIC).
  • Raspunsul la reclamatie va fi transmis Clientului in aceeasi modalitate in care reclamatia a fost transmisa CARCENTRIC, daca acesta din urma nu solicita transmiterea sa intr-un alt mod.
  1. LEGEA APLICABILA. LITIGII
  • In cazul unui litigiu survenit intre CARCENTRIC si Client, acestia vor incerca stingerea acestuia pe cale amiabila.
  • In situatia in care Partile nu vor solutiona in mod amiabil conflictul survernit intre acestea intr-un termen de 30 (treizeci) de zile de la data notificarii adresate de partea reclamanta, Partea interesata va putea inainta o sesizare catre instanta de judecata de la sediul CARCENTRIC.
  1. NOTIFICARI
  • Orice comunicare sau notificare intre Parti este valabil indeplinita daca va fi transmisa in scris, prin cel putin una dintre urmatoarele modalitati: personal, prin curier, prin corespondenta electronica (e-mail) sau prin posta cu confirmare de primire, la datele de contact prevazute in Contractul Principal valabil incheiat.
  • In cazul in care comunicarea, notificarea sau avizarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire (AR) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
  • Daca notificarea se trimite prin e-mail, aceasta se considera primita, daca niciun mesaj de eroare sau de «out-of-office» nu a fost emis de serverul destinatarului si/ sau daca exista un raport de confirmare a expeditiei, in aceeasi zi, daca a fost trimisa in zilele lucratoare, in intervalul 09:00 – 18:00 sau in ziua lucratoare imediat urmatoare.
  • Daca notificarea este inmanata personal, aceasta se considera primita in momentul inmanarii.
  • Partea care isi modifica adresa postala si/ sau adresa de e-mail indicata pentru comunicari, notificari sau avizari, precum si persoanele de contact/ reprezentatii desemnati pentru derularea prezentului Contract, va anunta imediat cealalta Parte cu privire la aceasta modificare.
  1. DISPOZITII FINALE
    • Prezentul Document stabileste termenii si conditiile de utilizare a Aplicatiei CARCENTRIC de catre Clienti precum si drepturile si obligatiile Partilor ce decurg din sau sunt in legatura cu aceste operatiuni.
    • Daca, in orice moment pe durata relatiei dintre Parti, orice prevedere a Termenilor si Conditiilor este sau devine ilegala, invalida sau neaplicabila in orice sens, conform legislatiei aplicabile, legalitatea, validitatea sau aplicabilitatea celorlalte prevederi din acest Document nu vor fi afectate sau influentate negativ de acestea.
    • Clientul declara ca a citit si a inteles clauzele Contractului Principal si ale prezentelor Termeni si Conditii si se obliga sa respecte si sa indeplineasca toate obligatiile si responsabilitatile ce decurg din acestea.

Utima actualizare: 01.01.2023                                                            CARCENTRIC S.R.L.